ΑΝΕΤΕΣ
ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΟΠΟΤΕ & ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ
Η εφαρμογή 'Meetings' είναι μια εύχρηστη εφαρμογή που σας επιτρέπει να κρατάτε αίθουσες και εγκαταστάσεις της Servcorp όποτε και όπου θέλετε. Επιλέξτε αίθουσες συνεδριάσεων, αίθουσες συναντήσεων, γραφειακούς χώρους και εγκαταστάσεις από πάνω από 155 πολυτελείς τοποθεσίες και κάντε κράτηση με το πάτημα ενός κουμπιού και σε λιγότερο από ένα λεπτό. Η κράτησή σας επιβεβαιώνεται άμεσα - πόσο εύκολο είναι αυτό;
Ενοικιάστε αίθουσες συνεδρίων στο Λονδίνο με την Servcorp UK.
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ
Η μελέτη ευκαιρίας είναι μια βοήθεια στη λήψη αποφάσεων. Σκοπός της είναι να αξιολογήσει το τεχνικό και οικονομικό ενδιαφέρον ενός έργου ηλιακού φωτοβολταϊκού σταθμού που οδηγεί σε μια πιθανή εγκατάσταση χωρίς να παρέμβει στον χώρο.
Περιεχόμενο: 18 ml (περίπου 330 Σελίδες)
Συμβατό με:
HP 302XL Color F6U67AE
Συμβατό με:
HP DeskJet 1110
HP DeskJet 1112
HP DeskJet 2100 Series
HP DeskJet 2130
HP DeskJet 2132
HP DeskJet 2134
HP DeskJet 2136
HP DeskJet 3630
HP DeskJet 3630 Series
HP DeskJet 3631
HP DeskJet 3632
HP DeskJet 3633
HP DeskJet 3634
HP DeskJet 3635
HP DeskJet 3636
HP DeskJet 3637
HP DeskJet 3638
HP DeskJet 3639
HP Deskjet 3639 AllinOne
HP ENVY 4511 e-All-in-One
HP ENVY 4512 e-All-in-One
HP ENVY 4516 e-All-in-One
HP Envy 4520 e-All-in-One
HP Envy 4520 Series
HP Envy 4521 e-All-in-One
HP Envy 4522 e-All-in-One
HP Envy 4524 e-All-in-One
HP Envy 4525 e-All-in-One
HP Envy 4526 e-All-in-One
HP Envy 4527 e-All-in-One
HP Envy 4528 e-All-in-One
HP OfficeJet 3800 Series
HP OfficeJet 3830
HP OfficeJet 3831
HP OfficeJet 3832
HP OfficeJet 3833
HP OfficeJet 3834
HP OfficeJet 3835
HP OfficeJet 3836
HP OfficeJet 3838
HP OfficeJet 4650
SKU:IHC302XLC
Αποκτήστε τις απαραίτητες δεξιότητες για να αναγνωρίσετε τις συμπεριφορές ηθικής και σεξουαλικής παρενόχλησης στην επιχείρησή σας.
Η εκπαίδευσή μας είναι απαραίτητη για κάθε άτομο που εργάζεται σε επιχείρηση. Μάθετε να αναγνωρίζετε τα σημάδια της παρενόχλησης, να ενεργείτε σωστά όταν δηλώνεται μια περίπτωση και, κυρίως, να προλαμβάνετε την παρενόχληση στην επιχείρησή σας. Οι συνέπειες της παρενόχλησης μπορεί να είναι καταστροφικές για τα θύματα, αλλά με τις σωστές γνώσεις και ενέργειες, μπορούμε όλοι να συμβάλουμε στη δημιουργία ενός πιο υγιούς και ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος. Εγγραφείτε στην εκπαίδευσή μας τώρα και κάντε την επιχείρησή σας έναν χώρο εργασίας που σέβεται και είναι δίκαιος για όλους.
Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, ο εκπαιδευόμενος θα περάσει μια αξιολόγηση γνώσεων μέσω πολλαπλής επιλογής.
Μοντέλο super micro κοπής (SM/C). Άνοιγμα 260 mm κατάλληλο για το μέγεθος A4. Αυτόματη λειτουργία/σταμάτημα μέσω αισθητήρα. Αυτόματη λίπανση των κυλίνδρων κοπής για να διασφαλιστεί σταθερή απόδοση. Χρήσιμο δοχείο με λαβή μεταφοράς χωρητικότητας 100 λίτρων. Έπιπλο από υψηλής ποιότητας ξύλο, τοποθετημένο σε ρόδες. Μπλοκ κοπής από ειδικό χάλυβα. Ικανό και ανθεκτικό σύστημα κίνησης, ανθεκτικό στη σκόνη. Συμμορφώνεται με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας CE.
SPS – Σύστημα Προστασίας και Ασφάλειας:
Ηλεκτρικά ελεγχόμενο φύλλο ασφαλείας στο επίπεδο του ανοίγματος; Ηλεκτρονικός πολυλειτουργικός έλεγχος EASY-SWITCH με καθοδήγηση του χρήστη μέσω χρωματικών κωδικών και φωτεινών συμβόλων; Αυτόματη επιστροφή και σταμάτημα σε περίπτωση υπερβολικού πάχους; Αυτόματη διακοπή σε περίπτωση γεμάτου δοχείου; Ηλεκτρονική προστασία της πόρτας μέσω μαγνητικής επαφής; Διπλή προστασία του κινητήρα; Λειτουργία μηδενικής ενέργειας.
Διαστάσεις (ΥxΠxΒ): 926 x 495 x 470 mm
Βάρος: 48 kg
Η ομάδα μας σας υποστηρίζει στην σχεδίαση συστημάτων δοκιμών, μέσων ελέγχου και ολοκληρωμένων πάγκων δοκιμών, χάρη στις ποικιλόμορφες ικανότητες της ομάδας μας.
Με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στη μηχανική σχεδίαση, τη βιομηχανική αυτοματοποίηση, τις φυσικές μετρήσεις και την απόκτηση δεδομένων, αναπτύσσουμε από το Α έως το Ω συστήματα δοκιμών με όργανα, ανθεκτικά και ακριβή, σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Ενημερώστε μας για τις απαιτήσεις σας!
Ανάλογα με τις μεγεθύνσεις που πρέπει να παρακολουθούνται, τους παραμέτρους που πρέπει να δοκιμαστούν και την επιθυμητή ακρίβεια, επιλέγουμε και σας προτείνουμε τις κατάλληλες αρχές και υλικά. Συντάσσουμε μια προσφορά για την υπηρεσία σύμφωνα με τις ανάγκες σας (νέος πλήρης εξοπλισμός, εκσυγχρονισμός υπάρχοντος, μόνο οργάνωση, ...)
Επικοινωνήστε μαζί μας με τις τεχνικές σας προδιαγραφές.
Οι κύριες υλοποιήσεις μας σε πάγκους δοκιμών:
- Μεταβιβασιμότητα δονήσεων
- Απόκτηση αντοχής ροπής
- Έλεγχος στεγανότητας
- Δοκιμή αντοχής
- Δοκιμή αντοχής σε φθορά
Χρησιμοποιήστε το Outlook για να διαχειριστείτε τις σχέσεις σας καθημερινά, είτε εσωτερικά με τους συναδέλφους σας ή την ιεραρχία σας, είτε εξωτερικά με τους πελάτες ή τους προμηθευτές σας.
Μηνύματα: Στείλτε και λάβετε μηνύματα με συνημμένα έγγραφα και οργανώστε τα για να τα βρίσκετε πιο εύκολα. Δημιουργήστε αυτόματες ταξινομήσεις με τους κανόνες μηνυμάτων και οπτικές ειδοποιήσεις.
Ημερολόγιο: Διαχειριστείτε τα ραντεβού και τις συναντήσεις σας και έχετε τα μπροστά σας άμεσα. Μπορείτε ακόμη να μοιραστείτε το πρόγραμμα σας και να αφήσετε τη γραμματέα σας να διαχειριστεί τις προσκλήσεις εκ μέρους σας.
Επαφές: Μην χάνετε πια τις επαφές σας... Διαχειριστείτε όλες τις επαφές σας και ταξινομήστε τις για να τις βρίσκετε πιο γρήγορα και να χρησιμοποιείτε αυτή τη λίστα για τις αποστολές σας.
Καθήκοντα: Να ξέρετε πού βρίσκεστε διαχειριζόμενοι την πρόοδο των καθηκόντων σας και των υπαλλήλων σας.
Η προστασία των προσωπικών δεδομένων εντός των δημόσιων ή ιδιωτικών οργανισμών είναι ο ρόλος που ανατίθεται στον DPO, ή τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων. Πράγματι, αυτός διευθύνει τη συμμόρφωση με τον ΓΚΠΔ και διασφαλίζει ότι η επιχείρηση αποφεύγει τις κυρώσεις.
Ο DPO επικοινωνεί αποτελεσματικά σχετικά με την παρουσία και την ευθύνη κάθε ατόμου στο δίκτυό του. Ως προνομιακό σημείο επαφής της CNIL, ο υπεύθυνος προστασίας δεδομένων διευκολύνει την εγκατάσταση του χάρτη που έχει καθοριστεί εντός των φορέων επεξεργασίας. Πιο σημαντικό, ο DPO διασφαλίζει ότι αυτός τηρείται με την πάροδο του χρόνου.
Αν και προαιρετική σε πολλές περιπτώσεις, η διορισμός του DPO συνιστάται έντονα. Βοηθά έναν οργανισμό στην αξιολόγηση της εφαρμογής των νέων απαιτήσεων που επιβάλλονται από τον ΓΚΠΔ και έτσι τον καθοδηγεί στη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων.
Το Atelier Ananta Design ειδικεύεται στη δημιουργία χώρων και επίπλων για επαγγελματίες και ιδιώτες. Το εργαστήριο δημιουργεί καινοτόμες έννοιες καταστημάτων, τηρώντας τους διοικητικούς και εμπορικούς κανόνες. Με πολυάριθμες εμπειρίες, το Atelier Ananta Design είναι σε θέση να σας συμβουλέψει και να παρακολουθήσει το έργο σας από τη σύλληψη μέχρι την υλοποίηση.
Η εντύπωση μετράει: Καθαροί χώροι γραφείων είναι εγγύηση για την ευημερία των πελατών και των υπαλλήλων σας. Συχνά, η καθαριότητα στον χώρο αποφασίζει για την ολοκλήρωση μιας σύμβασης.
Στο πλαίσιο της καθαριότητας γραφείων, φροντίζουμε για ένα καθαρό και υγιεινό περιβάλλον στους χώρους σας. Σας εγγυόμαστε μια αξιόπιστη και υψηλής ποιότητας υπηρεσία. Επιπλέον, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στη διασφάλιση της εμπιστευτικότητας των δεδομένων σας στον χώρο.
Βρισκόμενοι στην προ prestigious πόλη του Παρισιού, σας προτείνουμε το επιχειρηματικό μας κέντρο για να εγκαταστήσετε την επιχείρησή σας στη Γαλλία. Με πλήθος υπηρεσιών που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε εύκολα με τη βοήθεια δίγλωσσων ειδικών.
Ένα εικονικό γραφείο που θα σας απαλλάξει από τον πονοκέφαλο.
Αρχείο BIM
Η αρχιτεκτονική περιλαμβάνει τους τοίχους, τα δάπεδα, τις πόρτες, τις κολώνες, τα ταβάνια, τα παράθυρα, τις υδραυλικές εγκαταστάσεις, τις σκάλες και τις ορατές στέγες.
Η επίπλωση περιλαμβάνει τα γραφεία, τα τραπέζια, τις ντουλάπες, τις ράφια, τις καρέκλες, τις θέσεις, τις ορατές συσκευές καθώς και ορισμένα φωτιστικά τοίχου.
Τα στοιχεία MEP περιλαμβάνουν τους αγωγούς HVAC, τα υδραυλικά στοιχεία, τους σωλήνες, τις πρίζες και άλλους αγωγούς.
Αρχείο RVT (συμβατό με Revit 2020/2021) Αρχείο DWG δεδομένα του κτιρίου (BIM) LOD 200 σε μορφή .RVT και .DWG. Αρχείο 3D πλέγματος (.OBJ) με τα αρχεία.
Δημιουργία καταλόγων εξαρτημάτων στους τομείς της μηχανολογίας, της κατασκευής εγκαταστάσεων, της αυτοκινητοβιομηχανίας, της αεροδιαστημικής, των λειτουργικών πόρων, της αυτοματοποίησης, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Οργανώνεται μια τεχνική συνάντηση για να αναλυθούν οι ανάγκες, οι πόροι και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν. Στη συνέχεια, ακολουθεί η κατάρτιση ενός επιχειρησιακού σχεδίου που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες. Η προετοιμασία και ο σχεδιασμός είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία μιας μετακόμισης γραφείου.
Στην ημερομηνία αναφοράς, αναλαμβάνουμε την προστασία των δαπέδων, των τοίχων, των θυρών και άλλων συγκεκριμένων αντικειμένων από τον τόπο εκκίνησης και τον προορισμό. (Πλάκες από σκληρό χαρτόνι, άκαμπτες γωνίες, ταινίες από κυματοειδές χαρτόνι και πλαστικές μεμβράνες αέρα). Στη συνέχεια, παραδίδουμε υλικό συσκευασίας για την προστασία των αντικειμένων της μετακόμισης. Κάθε δοχείο περιέχει μια ετικέτα που αναφέρει το περιεχόμενο και τον ακριβή προορισμό. Ευαίσθητα ή συγκεκριμένα εξαρτήματα προστατεύονται ιδιαίτερα. Αν χρειαστεί, μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να ξανασυναρμολογήσουμε τα πράγματά σας ή να παρέχουμε μια ειδική ομάδα για τη μεταφορά βαρέων αντικειμένων.
Υπηρεσίες Καθαρισμού Διογένης, Απαλλαγή και καθαρισμός με Απαλλαγή - Η εταιρεία μας Απαλλαγή σας παρουσιάζει μια υλοποίηση καθαρισμού Διογένη. Πρόκειται για μια μικρή απαλλαγή διαμερίσματος στην κοινότητα του Σαλονσούρ Σον στην Σαόν-ε-Λουάρ 71. Παρέχουμε επίσης υπηρεσίες στην Κοτ-ντ'Ορ και τον Ιούρα 39.
Ο σχεδιασμός των σωστών διαδικασιών είναι θέμα στρατηγικής σημασίας για την επιχείρησή σας. Δυστυχώς, όμως, οι περισσότεροι επιχειρηματίες δεν τον θεωρούν μείζονος σημασίας, με αποτέλεσμα να υστερεί η οργανωτική δομή της επιχείρησης.
Η τιμολόγηση ενός ενεργειακού ελέγχου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Μεγάλου Δουκάτου Κανονισμού της 20ης Απριλίου 2009 είναι επίσης ατομική και σχετίζεται με τους ίδιους παράγοντες που απαιτούνται κατά την εκπόνηση ενός ενεργειακού διαβατηρίου. Δηλαδή:
- η πολυπλοκότητα του κτιρίου (πολύπλοκη ή εύκολη αρχιτεκτονική)
- η επιφάνεια κατοικίας του κτιρίου
- η διάθεση των σχεδίων του κτιρίου και η ακρίβεια αυτών
- η διάθεση των δεδομένων των υλικών κατασκευής που χρησιμοποιήθηκαν
Οικονομικές ενισχύσεις από το κράτος του Λουξεμβούργου είναι διαθέσιμες όχι μόνο για αυτόν τον τύπο ελέγχου, αλλά και για πολλές παρεμβάσεις βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης (μόνωση, παράθυρα, τεχνικές εγκαταστάσεις, ηλιακοί συλλέκτες κ.λπ.). Για να μπορέσετε να επωφεληθείτε από αυτές τις ενισχύσεις, το κτίριό σας πρέπει να είναι άνω των 10 ετών και τουλάχιστον μία από τις συστάσεις του ενεργειακού ελέγχου πρέπει να έχει υλοποιηθεί.
Διακομιστής-φθηνός στο Παρίσι, η υπηρεσία σας για μετακομίσεις σε όλη τη Γαλλία.
Ιστορικός παίκτης στον τομέα των μεταφορών στη Γαλλία, προσφέρουμε εδώ και πάνω από 20 χρόνια υπηρεσία μετακόμισης στο Παρίσι - Île-de-France. Εξυπηρετούμε επίσης όλες τις γαλλικές περιοχές για να είμαστε κοντά στους πελάτες μας. Η προσφορά μας απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επαγγελματίες που αναζητούν έναν φθηνό διακομιστή. Θα αλλάξετε κατοικία; Αναζητάτε μια εταιρεία μετακόμισης στο Παρίσι με την απαραίτητη λογιστική ικανότητα για να διασφαλίσετε μια μεταφορά γραφείου ή βιομηχανική μεταφορά; Είστε στο σωστό μέρος! Ο φθηνός διακομιστής σημαίνει επίσης ότι έχετε πρόσβαση σε επαγγελματική υπηρεσία ποιότητας premium στην πιο χαμηλή τιμή της αγοράς. Η επιτυχία όλων των παρεμβάσεών μας βασίζεται στην τεχνογνωσία των εξαιρετικά καταρτισμένων διακομιστών μας και στην απόδοση των λογιστικών μας λύσεων.
Μηχανικό γραφείο για την προετοιμασία, σχεδίαση και εκτέλεση έργων κάθε είδους στη βιομηχανία, οικονομικά αποδοτικό και πάντα στην ώρα του.
Η UHLIG-Consulting&Engineering προσφέρει την προετοιμασία, σχεδίαση και εκτέλεση έργων κάθε είδους στη βιομηχανία. Προσαρμόζουμε κάθε έργο ακριβώς στις ανάγκες των πελατών μας και στις συγκεκριμένες απαιτήσεις τους, λαμβάνοντας υπόψη διεθνώς αναγνωρισμένα και δοκιμασμένα πρότυπα διαχείρισης έργων όπως το GPM-Standard, τις μεθόδους AGILE και το A-SPICE. Επιπλέον, προσφέρουμε την ανάληψη του Requirements-Engineering (δημιουργία προδιαγραφών και απαιτήσεων), την εκπόνηση συμβάσεων ανάπτυξης και προμηθειών, καθώς και την ανάπτυξη και δοκιμή ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, ακόμη και σύμφωνα με το VDA6.3.
Αυτοκίνητο: Μονάδες ελέγχου, ηλεκτρονικά, πίνακες ελέγχου, δεξαμενές, θερμοκήπια
Όταν σκεφτόμαστε τη σουίτα γραφείου Microsoft Office, συχνά την περιορίζουμε στις γνωστές εφαρμογές για όλους: Word, Excel, Outlook, PowerPoint και Access, αλλά το Office 365 (τώρα ονομάζεται Microsoft 365) προσφέρει πολύ περισσότερα. Με το μοντέλο συνδρομής στο cloud, το Office 365 περιλαμβάνει όχι μόνο ένα σύνολο σχεδόν 30 εφαρμογών που περιλαμβάνουν τις προαναφερθείσες, αλλά και έναν ολόκληρο κατάλογο υπηρεσιών που στοχεύουν στη βελτίωση της παραγωγικότητας, της ομαδικής εργασίας και της προστασίας των δεδομένων. Έτσι, καλύπτει σχεδόν πλήρως τις τεχνολογικές ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης. Όλα αυτά είναι επίσης ενσωματωμένα σε μια διαδικασία συνεχούς βελτίωσης, καινοτομίας και ενσωμάτωσης νέων λειτουργιών και υπηρεσιών.
Δυναμικές επιχειρήσεις είναι αυτές που επενδύουν, είτε σε ανθρώπους είτε σε αυτοματοποίηση, ή συνήθως και στα δύο. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζουν σε μέγεθος και χρειάζονται περισσότερους ή λιγότερους χώρους γραφείων. Θα χρειαστείτε έναν συνεργάτη που κατανοεί πώς να ελαχιστοποιήσει την αναστάτωση της κανονικής λειτουργίας της επιχείρησης λόγω της μετακόμισης και πώς να επαναφέρει το γραφείο σας το συντομότερο δυνατόν στην κανονική του λειτουργία. Η Transworld International έχει καθιερωμένη φήμη στον τομέα των μετακομίσεων γραφείων.
Είτε χρειάζεστε μια ολοκληρωμένη και συνολική μετακόμιση των γραφείων σας, είτε απλώς μερικούς μεταφορείς για μια μικρή εσωτερική μετακόμιση, η Transworld International προσφέρει πάντα τη σωστή λύση σε ανταγωνιστικές τιμές.